Knaagdieren en insecten zijn een groot risico
Plaatsen waar dagelijks eten wordt bereid en bewaard zoals horeca, hotels en cafes, zijn extra gevoelig voor ongedierte. Met alle risico’s van dien voor de gezondheid van uw personeel en gasten – én voor de naam van uw zaak. Ratex werkt volgens de HACCP-richtlijnen en de criteria van controlerende instanties zoals de Voedsel en Waren Autoriteit en auditoren van binnen- en buitenlandse afnemers (onder andere AIB, BRC en IFS).
Ook in hotels is Ratex razendsnel ter plaatse bij ongedierteproblemen, zoals onlangs de mondiale bedwantsenplaag. Wij werken effectief en discreet en in goed overleg met het hotelmanagement. Hotelgasten merken er niets van.
Ons serviceprogramma voor de horeca omvat onder andere:
- Preventie, wering en bestrijding van ongedierte conform de wettelijke eisen;
- Determinatie van insecten en ander ongedierte;
- Bestrijding van zwammen en schimmels;
- Ultrakorte responstijd bij acute problemen;
- Opstellen van een professioneel bestrijdingsplan;
- Periodieke inspecties op sporen van ongedierte;
- Advies en training op het gebied van ongediertepreventie (personeel, management, toeleveranciers);
- Online rapportages.
Voor direct resultaat belt u Ratex op 020-610 10 40
Bij een melding maken wij direct een afspraak met u voor een vrijblijvende inspectie. Als het kan, gaan wij het liefst zo snel mogelijk over tot actie. De werkwijze wordt afgestemd op de situatie bij u ter plekke. Onze vakkundige aanpak, de permanente kwaliteitscontrole en het gebruik van de modernste bestrijdingsmethoden – veilig en milieuvriendelijk – garanderen u effectieve bescherming.